Σελίδες

9/15/2021

Έμειναν στις υποσχέσεις τα μέτρα που αφορούν τους νέους και τώρα το Μαξίμου τρέχει να τα «μαζέψει»!

 


Μετά το φιάσκο της ΔΕΘ καλούν τους οικονομικούς ρεπόρτερ για ενημέρωση χωρίς τον Σταϊκούρα



Σε πανικό φαίνεται πως βρίσκεται τα τελευταία 24ωρα σύσσωμο το επικοινωνιακό και οικονομικό επιτελείο του Μεγάρου Μαξίμου μετά τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, καθώς μέσα στις πρώτες ημέρες απογυμνώθηκε η κυβερνητική προσπάθεια να πείσει τον κόσμο περί σημαντικών φοροελαφρύνσεων που θα πλαισιώσουν όλη την κοινωνία.


Πληροφορίες αναφέρουν ότι τις τελευταίες ώρες ανώτατα στελέχη του Μεγάρου Μαξίμου παίρνουν τηλέφωνα οικονομικούς συντάκτες και τους καλούν για… ενημέρωση, χωρίς όμως την παρουσία του αρμόδιου υπουργού Χρήστου Σταϊκούρα. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι οι δημοσιογράφοι συγκεντρώνονται σε ολιγομελείς ομάδες, ώστε οι ανώτατοι αξιωματούχοι να προχωρήσουν στο απαραίτητο «μασάζ» ότι το πακέτο των φοροελαφρύνσεων θα ενισχύσει σημαντικά τα ελληνικά νοικοκυριά και τους νέους.


Για τους τελευταίους, μάλιστα, η κυβέρνηση είχε «σπαταλήσει» πολύ χρόνο και πριν από τη ΔΕΘ, αφήνοντας να διαρρεύσει ότι θα ανακοινωθούν σημαντικές παρεμβάσεις για τις ηλικίες 18-29. Ωστόσο, όπως αποδείχθηκε, τα μέτρα αφορούν ελάχιστα τους νέους, οι οποίοι αισθάνονται ότι μάλλον πρόκειται για μια κίνηση εξαγοράς ψήφων, παρά για ένα μέτρο που θα τους δώσει έναν αξιοπρεπή μισθό.


Μπούμερανγκ το «πρώτο ένσημο» για τους νέους

Γι’ αυτό τον λόγο το Μαξίμου θεωρεί πως ορισμένα μέτρα, όπως το «πρώτο ένσημο» για τους νέους, γύρισαν μπούμερανγκ στην κυβέρνηση και αντί να δώσουν «πόντους» έφεραν τα αντίθετα αποτελέσματα, ενώ πλέον το εν λόγω μέτρο συνοδεύεται και από την οργή των νέων, που κατάλαβαν πως το όφελος για να προσληφθούν θα είναι μόλις 100 ευρώ τον μήνα μόνο για ένα εξάμηνο.


Από τη στιγμή που αποκαλύφθηκε η κοροϊδία, την οποία η κυβέρνηση επιχείρησε να «πλασάρει» στον κόσμο, τώρα ξεκινά ένα «γαϊτανάκι» ενημέρωσης μέσω των αρμόδιων συντακτών, για να «πλασάρουν» στον κόσμο το νέο αφήγημα της κυβέρνησης.


Οι πληροφορίες μιλούν για πρώτα καλέσματα δημοσιογράφους που εργάζονται σε ιστοσελίδες και αναμένεται να ακολουθήσουν εκείνοι των εφημερίδων και της τηλεόρασης, με τους τελευταίους να θεωρείται ότι έχουν μεγαλύτερη απήχηση στα ελληνικά νοικοκυριά και τη μεσαία τάξη της χώρας.