Translate

Real time visitors

Συνολικές προβολές σελίδας

11/22/2021

Τα 20 κορυφαία παλιά κλασσικά αυτοκίνητα



 Φτιάξαμε μία λίστα με τα 20 καλύτερα παλιά αυτοκίνητα που κάθε άντρας θα ήθελε να οδηγήσει τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του. Τα αυτοκίνητα αυτά θα κάνουν κάθε άντρα να θέλει να περνάει περισσότερο χρόνο στο δρόμο από ό,τι στο σπίτι του, ενώ και οι γυναίκες θα τα ήθελαν στο γκαράζ τους.



Αυτά είναι λοιπόν τα 20 παλιά αυτοκίνητα που σκεφτήκαμε ότι κάθε άντρας θα ήθελε να είχε στη συλλογή του.


MERCEDES-BENZ 300SL GULLWING 1955-1963

Αυτό το μοντέλο της Mercedes-Benz είναι ένα κλασσικό σπορ αυτοκίνητο. Διαθέτει κινητήρα 2996 κυβικών εκατοστών, ο οποίος παράγει πάνω από 212 ίππους. Η 300SL έχει ενδιαφέρον ιστορικό: όταν παρουσιάστηκε στις ΗΠΑ στις αρχές του '50, η ιδέα ήταν ότι θα αποτελούσε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για το δρόμο, όμως κατέληξε να γίνει πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Μπορεί να μεσολάβησαν κάποιες τροποποιήσεις για να φτάσει σε αυτό το σημείο, όμως η 300SL κέρδισε στον 24ωρο αγώνα του Le Mans και στο Eifelrennen το 1952.


CITROEN DS 1955-1975


Η Citroen DS είναι ένα ακόμα αυτοκίνητο που θα ήθελε οπωσδήποτε να αποκτήσει κανείς. Κατατάσσεται στα πολυτελή αυτοκίνητα μεσαίου μεγέθους, ενώ υπάρχει σε τρεις εκδοχές: τετράθυρο σεντάν, πεντάθυρο station wagon και δίθυρο κάμπριο. Όποιο μοντέλο και αν διαλέξετε, οι κινητήρες θα κυμαίνονται ανάμεσα στα 1,9 και στα 2,34 λίτρα. Όταν κυκλοφόρησε η DS, η Ευρώπη βρισκόταν ακόμα σε φάση ανάκαμψης μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, πράγμα που δυστυχώς επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις. Η Citroen παραμένει γνωστή για τις υψηλές τιμές της και αυτός είναι ο λόγος που ο Γάλλος κατασκευαστής λάνσαρε και μία φτηνότερη εκδοχή του μοντέλου με την ID του 1957.


CHEVROLET BEL AIR 1955-1957

Η Bel Air είναι ένα κλασσικό μεγάλο αυτοκίνητο που είχε αποσπάσει αρκετά επαινετικά σχόλια όταν κυκλοφόρησε η δεύτερη γενιά της. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, αφού ο σχεδιασμός της είναι εκθαμβωτικός. Το αυτοκίνητο έγινε γρήγορα δημοφιλές χάρη στην τιμή του (λιγότερα από 2.000 δολάρια), καθώς και χάρη στον πολύ άνετο εσωτερικό του διάκοσμο, την καλή ορατότητα και τους μεγάλους χώρους αποθήκευσης. Δε θα πρέπει να ξεχνάμε επίσης πόσο απίστευτη φάνταζε στα μέσα του 20ου αιώνα η ικανότητα του να φτάνει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε μόλις12 δευτερόλεπτα.


LAMBORGHINI COUNTACH 1974-1989


Περνάμε σε κάτι πιο σύγχρονο με την εντυπωσιακή Lamborghini Countach. Μπορεί να μοιάζει κάπως κιτς σήμερα, αλλά πίσω στη δεκαετία του '80, αυτό το δίθυρο σπορ κουπέ έκανε τα κορίτσια να ανατριχιάζουν. Είναι εντυπωσιακό, γρήγορο και cool. Ήταν επίσης ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων και η παραγωγή του περιορισμένη σε αριθμούς, πράγμα που το κάνει ακόμα περισσότερο επιθυμητό. Το περιοδικό Sports Car International το αποκάλεσε ένα από τα κορυφαία σπορ αυτοκίνητα της δεκαετία του '70.


LINCOLN CONTINENTAL 1961-1969


Είδατε ποτέ σας ένα αυτοκίνητο και σκεφτήκατε ότι αν βρισκόσασταν πίσω από το τιμόνι του, θα ήσασταν ο Πρόεδρος των ΗΠΑ; Συνέβη και σε εμάς όταν αντικρίσαμε το Continental. Η τέταρτη γενιά του καταξιώθηκε γρήγορα, αφού το αυτοκίνητο “πρωταγωνίστησε” σε δημοφιλείς κινηματογραφικές ταινίες, από τον Τζέιμς Μποντ Εναντίον Χρυσοδάκτυλου μέχρι και τις ταινίες Ανοιχτοί Λογαρισμοί, Spider Man 2 και Matrix. Σίγουρα αυτό το μοντέλο δεν πρόκειται ποτέ να θεωρηθεί ντεμοντέ.


CADILLAC SERIES 62 1949


Το 1949 ήταν ενδιαφέρουσα χρονιά για την Cadillac, αφού ο Αμερικανός κατασκευαστής λάνσαρε το καινούριο του μοντέλο με V8 κινητήρα 5,4 λίτρων με βαλβίδες επικεφαλής και 160 ίππους. Το αυτοκίνητο διέθετε επίσης σύστημα θέρμανσης, πράγμα που επίσης συνέβαλλε στο να σημειώσει η Cadillac ρεκόρ πωλήσεων με 55.643 οχήματα.


TOYOTA 2000GT 1967-1970


Η Toyota και η Yamaha ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν αυτό το εκπληκτικό μοντέλο. Ο αρχικός σχεδιασμός έγινε από τον διάσημο Γερμανό σχεδιαστή Albrecht Goertz, ο οποίος είχε ήδη δουλέψει για τη Nissan. Το αυτοκίνητο θεωρείται κλασσικό χάρη στα εξωτερικά και μηχανικά χαρακτηριστικά του. Ο κινητήρας του 2000GT ήταν ένας εξακίλυνδρος με χωρητικότητα 2 λίτρων, ο οποίος παρήγαγε 150 ίππους. Παρόλο που το αυτοκίνητο δεν είχε σχεδιαστεί για αυτόν τον σκοπό, τελικά συμμετείχε στον 24ωρο αγώνα του Fuji το 1967 και κατάφερε να κερδίσει.


BUICK RIVIERA 1963-1965


Σε αντίθεση με άλλα μοντέλα της Buick, το Riviera δεν είχε κοινά μέρη με παλιότερα μοντέλα της εταιρίας. Όμως το εντυπωσιακότερο χαρακτηριστικό του ήταν οι 325 ίπποι που προσέφερε ο V8 κινητήρας του των 6,6 λίτρων. Όταν κυκλοφόρησε στην αγορά, η τιμή του Buick Riviera ξεκινούσε από τα 4.333 δολάρια.


CADILLAC ELDORADO BROUGHAM 1957


Η Eldorado Brougham ήταν το πιο καταξιωμένο μοντέλο της Cadillac στη δεκαετία του '50. Ήταν διαθέσιμη σε τετράθυρο με σκληρή οροφή και θεωρούνταν αυτοκίνητο υψηλής πολυτέλειας, κυρίως χάρη στην εξωφρενική τιμή της (13.074 δολάρια), η οποία ήταν διπλάσια από αυτή της Eldorado που είχε κυκλοφορήσει έναν χρόνο νωρίτερα.


BUICK SKYLARK 1953-1954

Αυτό το μοντέλο της Buick ήταν ένα δίθυρο κάμπριο, πράγμα που το καθιστούσε επιθυμητό και για τους άντρες και για τις γυναίκες. Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε για τον εορτασμό 50 χρόνων λειτουργίας του Αμερικάνου κατασκευαστή. Η Buick κυκλοφόρησε δύο μοντέλα του Skylark: ένα το 1953 και ακόμα ένα το 1954, στα οποία κοινό στοιχείο αποτέλεσε το χαμηλωμένο ύψος της οροφής και της θέσης των καθισμάτων που προσέφεραν διαφορετική αίσθηση κατά την οδήγησή του.


CHRYSLER TURBINE CAR 1963


Το Chrysler με κινητήρα τουρμπίνας ήταν ένα concept car, πράγμα που εξηγεί γιατί η παραγωγή ενός τόσο εντυπωσιακού μοντέλου περιορίστηκε στα 55 κομμάτια. Ο σχεδιασμός αυτού του υπέροχου αυτοκινήτου υλοποιήθηκε από τον Γερμανό κατασκευαστή Ghia. Παρά το άψογο παρουσιαστικό του, το αυτοκίνητο παρουσίαζε κάποια μειονεκτήματα (μερικά από τα οποία θα μπορούσαν επίσης να είχαν θεωρηθεί προτερήματα), με σημαντικότερα τις ενίοτε πολύ υψηλές θερμοκρασίες του κινητήρα και τον πολύ δυνατό θόρυβο. Στην πραγματικότητα, ο ήχος του κινητήρα λέγεται ότι θύμιζε ηλεκτρική σκούπα.


AUSTIN HEALEY 100/3000 1953-1964


Το Austin 3000 αποτέλεσε στην πραγματικότητα μία επανέκδοση του μοντέλου 100 με μερικές διαφοροποιήσεις από τον παλιότερο συγγενή του. Ο νέος κινητήρας του 3000 αυξήθηκε από τα 2,6 λίτρα του 100 στα 2,9. Ταυτόχρονα, ο κατασκευαστής έκανε το αυτοκίνητο φιλικότερο στα γούστα των αγοραστών δημιουργώντας δύο εκδοχές, μία διθέσια και μία τετραθέσια. Η μάρκα συνέχισε να παράγει μέχρι το 1968 χάρη στην ευρεία αποδοχή της.


BMW 507 1956-1959


Οι λάτρεις των γερμανικών αυτοκινήτων μπορούν να χαρούν. Αυτό το παλιό αυτοκίνητο υψηλής αισθητικής προσφερόταν σε δύο εκδοχές: σαν τετραθέσιο κουπέ, ή διθέσιο κάμπριο. Πίσω από το σχεδιασμό του βρισκόταν ο Albrecht Goertz, τον οποίο αναφέραμε ήδη σχετικά με τη δημιουργία του Toyota GT2000. Παρόλο που η τιμή του 507 θα έπρεπε να κυμαίνεται στα 5.000 δολάρια, μετά την αποστολή στις ΗΠΑ, το μοντέλο κατέληγε να κοστίζει πάνω από 10.000, με συνέπεια να πωληθούν μόλις 252 αντίτυπα στην αμερικανική αγορά.


HUDSON HORNET 1951-1954


Η εταιρεία Hudson του Ντιτρόιτ παρουσίασε με υπερηφάνεια αυτά τα μοντέλα, λανσάροντας τα σε διάφορες εκδοχές: κουπέ, σεντάν και κάμπριο. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που απολάμβανε ο ιδιοκτήτης του Hornet ήταν το ευρύχωρο εσωτερικό του, το οποίο μπορούσε να φιλοξενήσει άνετα έξι επιβάτες. Όσο για τις προδιαγραφές, τα Hornet διέθεταν κινητήρα 5 λίτρων, η ισχύς του οποίου αυξήθηκε σταδιακά στους 170 ίππους.


JAGUAR MK V DHC 1949-1951

Όπως μπορεί εύκολα να αντιληφθεί κανείς, αυτό το αυτοκίνητο είχε καταπληκτικό σχεδιασμό. Αλλά δεν ήταν μόνο η εξωτερική του εμφάνιση που προσέλκυσε τους αγοραστές. Οι William Heynes και Walter Hassan ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν έναν ολοκαίνουριο κινητήρα, ο σχεδιασμός του οποίου έγινε αργότερα γνωστός για τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Σύμφωνα με διάφορες κριτικές, το μπλοκ του χαρακτηριζόταν από μακροζωία και καθολικότητα που ήταν πρωτόγνωρες για κινητήρα εκείνης της εποχής.


DODGE CHALLENGER R/T 1970-1974


Το μοντέλο αυτό της Dodge παρουσιάζει ομοιότητες με αυτοκίνητα της Cadillac, κυρίως χάρη στο μέγεθος του. Πρόκειται για ένα χαμηλό και πολυτελές κουπέ, το οποίο έρχεται με σκληρή οροφή, ή σε κάμπριο. Η έκδοση Road/Track σχεδιάστηκε με σκοπό να αποτελεί μοντέλο υψηλών επιδόσεων, αφού οι αγοραστές μπορούσαν να επιλέξουν μοντέλα που διέθεταν 335, 375, 390, 425 ή ακόμα και 426 ίππους.


SHELBY GT350 1965-1966


Παρόλο που ουσιαστικά μοιράζονται το ίδιο όνομα, ο Shelby λάνσαρε δύο διαφορετικά μοντέλα, ένα το 1965 και ένα ακόμα το 1966. Το Mustang του '65 προοριζόταν κυρίως για τους αγώνες και αυτό γινόταν ήδη προφανές από τον κάπως άβολο εσωτερικό του διάκοσμο. Η Shelby Autos αγοράστηκε τελικά από τη Ford, πράγμα που εξηγεί πώς η τελευταία κατέληξε να παράγει τα εκπληκτικά της Mustang.


GHIA 1960-1962


Οι Αμερικανοί γνωρίζουν το Ghia κυρίως επειδή ήταν το δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο στη χώρα από τις αρχές του '60. Το Ghia κατάφερε να γίνει το αυτοκίνητο με τις περισσότερες εισαγωγές στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ όταν η Volkswagen έβγαλε στην αγορά το Karmann Ghia το 1961, οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν. Το μοντέλο καταξιώθηκε τόσο που ο Γερμανός κατασκευαστής χρειάστηκε να ιδρύσει θυγατρικές στην Αυστραλία και τη Βραζιλία. Είναι άξιο απορίας ότι το μοντέλο δε συνεχίζει να παράγεται και σήμερα, μια που είναι ένα από τα διασημότερα που παρήγαγε ποτέ η VW.


FERRARI 250 GTO 1962-1964


Φυσικά η λίστα μας με παλιά αυτοκίνητα όφειλε να συμπεριλαμβάνει τουλάχιστον μία Ferrari. Είναι κλασσικές, chic και ακριβές όσο ένα κάστρο, αλλά υπάρχει κάτι σε αυτή τη μάρκα για να ποθήσει κάθε άντρας. Η GTO αποτελεί ένα εξαιρετικό μοντέλο υψηλού κυβισμού που παράχθηκε στον περιορισμένο αριθμό των 39 αυτοκινήτων. Για να αποκτήσει κανείς μία Ferrari GTO, έπρεπε να λάβει την έγκριση του ίδιου του Enzo Ferrari.


VOLKSWAGEN 1200 CABRIOLET 1960


Παρόλο που η παραγωγή του Beetle Cabriolet ξεκίνησε το 1949, το μοντέλο έγινε δημοφιλές στη δεκαετία του '60. Την ίδια εποχή, η εταιρεία αντιμετώπισε έντονο ανταγωνισμό από φημισμένες αμερικάνικες εταιρείες όπως η Chevrolet και η Ford. Αυτό το όμορφο τετραθέσιο κάμπριο είναι γνωστό σαν ένας από τους τελευταίους σκαραβαίους που γνώρισαν επιτυχία στις ΗΠΑ, αψηφώντας το σκληρό ανταγωνισμό.

Αυτά ήταν λοιπόν τα 20 παλιά αυτοκίνητα που ο καθένας μας έχει ονειρευτεί ότι θα αποκτήσει τουλάχιστον ένα από αυτά. Τα αυτοκίνητα αυτά μπορεί να είναι παλιά, αλλά παραμένουν κλασσικά

Σελίδες