Translate

Real time visitors

Συνολικές προβολές σελίδας

5/26/2022

Πάνος Μεταξόπουλος: Ο θάνατος της μητέρας του, τα άγνωστα ετεροθαλή αδέρφια, τα 20 χρόνια διαφοράς με τη σύζυγο και η σοβαρή αρρώστια

 

Πάνος Μεταξόπουλος: Τα άγνωστα κεφάλαια της ζωής του

Στις 19/09/1961 γεννήθηκε ο Έλληνας χορευτής Πάνος Μεταξόπουλος, του οποίου ο πατέρας του Φώτης Μεταξόπουλος υπήρξε από τους πιο γνωστούς χορευτές και χορογράφους της Ελλάδας.

Ο πατέρας του γνώρισε την επίσης χορεύτρια και μπαλαρίνα, Μαριάννα Δρίνη, στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου και την εpερωτεύτηκε κεραυνοβόλα. Παντρεύτηκαν και ο Πάνος ήταν το μοναδικό τους παιδί.

Ο Πάνος Μεταξόπουλος σπούδασε στην Κρατική Σχολή Χορού και στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού της Δέσποινας Γρηγοριάδου.
Συνέχισε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην Αγγλία και τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (κλασσικό μπαλέτο με την Magie Block και σπουδές στο Alvin Ailey School).
Έχει χορέψει στο Παρίσι για τρία χρόνια ως πρώτος χορευτής στο Moulin Rouge, στο Λουξεμβούργο στο Ευρωπαϊκό μπαλέτο και σε θεατρικές παραστάσεις στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη.

Από το 1990 που επιστρέφει στην Ελλάδα χορογραφεί παραστάσεις, μιούζικαλ και σύγχρονα έργα καθώς έχει συνεργαστεί με πολλούς καταξιωμένους σκηνοθέτες (Ανδρέας Βουτσινάς, Δημήτρης Ποταμίτης, Δημήτρης Κομνηνός).
Έχει διδάξει χορό στις σχολές Θεάτρου του Κώστα Καζάκου και του Βασίλη Διαμαντόπουλου.

Από το 1998 έχει 3 δικές του σχολές χορού στην Αθήνα και μία στην Κύπρο, όμως παραδίδει μαθήματα χορού και σε άλλες πόλεις όπως Καβάλα, Θεσσαλονίκη κ.α.

Το 2016 χορογράφησε την παραγωγή του Θεατρικού Οργανισμού της Κύπρου.

Στην Ελληνική τηλεόραση συμμετείχε ως κριτής σε πολλά talent shows, με πιο γνωστή την παρουσία του στην κριτική επιτροπή της εκπομπής “So you think you can dance” του Αντ1. Συμμετείχε επίσης σε πολλά παρόμοια shows στην Κύπρο.

Πάνος Μεταξόπουλος: Ο θάνατος της μητέρας του, τα άγνωστα ετεροθαλή αδέρφια, τα 20 χρόνια διαφοράς με τη σύζυγο και η σοβαρή αρρώστια

Πάνος Μεταξόπουλος: Ο θάνατος της μητέρας του το 2016

«12 μέρες το κρατάω… Δεν έχω λόγια να το γράψω… μα ούτε τη δύναμη… απλά από εκείνη τη μέρα όλα άλλαξαν. Υπέροχη μανούλα μου, μου λείπεις πολύ. 29-12-2016 έφυγες», έγραψε ο Πάνος Μεταξόπουλος στο facebook.

“Ήταν μια γυναίκα μυθικής ομορφιάς, που την ερωτεύτηκα πολύ, αλλά στο τέλος της ζωής της είχε γίνει πια αγνώριστη από την κακιά αρρώστια” δήλωσε ο πατέρας του Φώτης λίγο μετά τον θάνατο της πρώην συζύγου του.

Ο Πάνος Μεταξόπουλος έχει 2 ετεροθαλή αδέρφια. Είναι ο Κοσμάς 31 ετών και η Κατερίνα 25 ετών, παιδιά από τον τρίτο γάμο του πατέρα του με την Νανά Δόγκα. Τα αδέρφια του ασχολούνται και αυτά επαγγελματικά με τον χορό.

Πάνος Μεταξόπουλος: Ο θάνατος της μητέρας του, τα άγνωστα ετεροθαλή αδέρφια, τα 20 χρόνια διαφοράς με τη σύζυγο και η σοβαρή αρρώστια

Η προσωπική ζωή του Πάνου Μεταξόπουλου

Ο πρώτος γάμος του Πάνου Μεταξόπουλου με την Ζωή Βάιλα κράτησε 9 χρόνια και τους απέφερε 2 παιδιά τον Φώτη και τον Αντώνη.Κατέληξε σε συναινετικό διαζύγιο, αφού το ζευγάρι ήταν για 1 χρόνο σε διάσταση.Ο  ίδιος είχε δηλώσει το 2014:  «Πράγματι το διαζύγιό μου βγήκε πριν από λίγο καιρό. Με την πρώην σύζυγό μου έχουμε άριστες σχέσεις αλλά πλέον ο καθένας έχει τη δική του προσωπική ζωή».

Ο δεύτερος γάμος του Πάνου Μεταξόπουλου έγινε το 2019. Παντρεύτηκε την κατά 20 χρόνια μικρότερη του Αγγελική Φατούρου. Την γνώρισε στην σχολή χορού που διατηρεί ο ίδιος στο Περιστέρι και μετά από 3 χρόνια γνωριμίας η σχέση τους κατέληξε σε γάμο. Ο ίδιος είχε πει σχετικά: «Μου στάθηκε στη χειρότερη περίοδο της ζωής μου, που ήταν πριν από 3 χρόνια, όταν «έχασα» τη μητέρα μου. Επίσης, το γεγονός ότι είχε γνωριστεί με τη μητέρα μου ήταν καταλυτικό». Επίσης ο Πάνος Μεταξόπουλος είχε δηλώσει: “Η μητέρα μου στα τελευταία της, που ήταν πάρα πολύ άσχημα, αλλά δυναμικός άνθρωπος ήθελε το καλύτερο για μένα. Μετά το θάνατο της έμαθα το κρυφό της όνειρο, ήταν να ξαναφτιάξω τη ζωή μου, γιατί δεν ήθελε να με βλέπει μόνο μου. Μια μέρα, λίγο πριν «φύγει», με ρώτησε: «Είσαι ερωτευμένος;», κι εγώ χαμογέλασα. Κατάλαβα τι εννοούσε, είναι σαν να μου έλεγε: «Προχώρα». Είχα την αίσθηση της στο πλευρό μου όταν παντρευόμουν. Έχω την αίσθηση της μάνας μου κάθε λεπτό της ώρας, κάθε μέρα που περνάει”.

Πέρασε αρκετός καιρός μέχρι ο Πάνος Μεταξόπουλος και η Αγγελική Φατούρου γίνουν ζευγάρι. «Ξεκίνησε μία στενή φιλία και πέρασαν δέκα μήνες μέχρι να γίνουμε ζευγάρι», είπε η ίδια και στη συνέχεια αναφέρθηκε στην πρόταση γάμου: «Σε μία στιγμή που δεν το περίμενα καθόλου μου έκανε πρόταση γάμου δίνοντάς μου ένα δαχτυλίδι της μητέρας του. Είπα αμέσως το «ναι» με πολύ μεγάλη συγκίνηση».

Λίγο καιρό αργότερα ήρθε και η ημέρα του γάμου σε ένα εκκλησάκι στο Αγκίστρι. «Ο γάμος μας έγινε στο Αγκίστρι και στο εκκλησάκι που είχαμε πει πολύ σημαντικά πράγματα για τη σχέση μας. Ήταν μία πολύ συγκινητική ημέρα γιατί έχω χάσει τον πατέρα μου και μου έλειπε πολύ», συμπλήρωσε η Αγγελική Φατούρου.

Πάνος Μεταξόπουλος: Ο θάνατος της μητέρας του, τα άγνωστα ετεροθαλή αδέρφια, τα 20 χρόνια διαφοράς με τη σύζυγο και η σοβαρή αρρώστια

Πάνος Μεταξόπουλος: Το πρόβλημα υγείας

Το 2013 ο Πάνος Μεταξόπουλος αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα υγείας το οποίο ξεπέρασε. “Έχω χάσει 10 κιλά! Είχα ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας που πήγα να πεθάνω, πριν από 6 μήνες. Μετά χτύπησε ένα καμπανάκι και γυμνάζομαι καθημερινά και προσέχω τι τρώω. Είχα εγκαταλείψει το χορό εδώ και 10 χρόνια, ήμουν πλέον δάσκαλος. Τώρα πρέπει να ξαναγίνω ενεργός χορευτής, για μένα” δήλωσε τότε.Ευτυχώς, σήμερα είναι μια χαρά και απολαμβάνει τις χαρές της ζωής δίπλα στην αγαπημένη του σύζυγο.

Σελίδες