Translate

Real time visitors

Συνολικές προβολές σελίδας

6/23/2022

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 47 ετών η καλλιτέχνης Έλενα Πολίτη – Τραγουδίστρια στη θρυλική “Γέφυρα” της Κοζάνης

 

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 47 ετών, μετά από μάχη με τον καρκίνο, η καλλιτέχνης Έλενα Πολίτη, η οποία υπήρξε για αρκετές περιόδους τραγουδίστρια στη θρυλική “Γέφυρα” της Κοζάνης, εντυπωσιάζοντας με την, πραγματικά, εξαιρετική φωνή της.

Η εκλιπούσα, μητέρα δυο παιδιών, ήταν σύζυγος του γνωστού γρεβενιώτη επιχειρηματία και παλαιού μάνατζερ Λουκά Καραγιάννη και η κηδεία της θα γίνει την Παρασκευή 24 Ιουνίου, στις 10:30 το πρωί, στη Χαλάστρα και στον ιερό ναό Κοιμήσεως Της Θεοτόκου.

Με ανάρτησή του στο Facebook ο Γιώργος Μαλιόγκας, ιδιοκτήτης της “Γέφυρας” αναφέρει: “Καλό παράδεισο να έχεις Λενακι μου είχα την τύχη να συνεργαστώ μαζί σου αρκετά χρόνια θα θυμάμαι πάντα το υπέροχο χαμόγελο σου!!!!!”

ΡΑΓΙΖΕΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΟ ΑΝΤΙΟ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΗΣ

“Ελενάκι μου Καλό ταξίδι αγάπη μου. Ότι και να γράψω για σένα είναι λίγο. Από σήμερα θα γεμίσει ο παράδεισος με το χαμόγελο σου και την καλοσύνη σου. Μπορεί πλέον να μην είσαι κοντά μου αλλά θα μείνεις για πάντα στην καρδιά μου. Καλή αντάμωση”.

 

Από το kozanimedia.gr

Σελίδες