Translate

Real time visitors

Συνολικές προβολές σελίδας

6/25/2022

«Για μένα όλα είναι ανοιχτά…» λέει ο αδελφός της Βάσως Κουκουνασούλη – Σιλεβίστα


Ο αδελφός της Βάσως Κουκουνασούλη – Σιλεβίστα, της 59χρονης μητέρας που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς την Κυριακή της Αποκριάς 10 Μαρτίου 2019 στη Λάρισα, μίλησε στο «Τούνελ» τρία χρόνια μετά.

«Δεν είχαμε τίποτα απολύτως αυτά τα χρόνια, κανένα νέο για τη Βάσω. Μου έστειλε μία κυρία από τη Μυτιλήνη ένα μήνυμα, επέμενε και μου έλεγε ότι την είδε, τη βρήκε κλπ. Στην αρχή δεν την πίστεψα, αλλά για να είμαι καλυμμένος και να το σιγουρέψω, απευθύνθηκα στην αστυνομία. Με ενημέρωσαν λίγες ημέρες αργότερα πως πρόκειται για ένα προβληματικό άτομο που ασχολείται με τέτοια θέματα. Θα πίστευα πως έχει βρεθεί κάτι εάν με καλούσε κάποιος που τη γνώριζε και μου έλεγε πως την είχε δει. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δε συνέβη», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Μίλησε ακόμα και για την πορεία των ερευνών, αλλά και των δικαστικών εξελίξεων στην υπόθεση.


«Έγινε μήνυση για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατ’ αγνώστων και πραγματοποίησαν κάποιες έρευνες, αλλά δυστυχώς στην πορεία ο φάκελος έκλεισε. Η αστυνομία έκανε καλά τη δουλειά της, ότι ήταν νόμιμο να κάνει, πιστεύω πως το έκανε. Τα πάντα μπορεί να συνέβησαν και για εμένα είναι όλα ανοιχτά», κατέληξε ο αδελφός της που περιμένει έστω και τώρα να πάρει μία απάντηση για την τύχη της.


MEGA

MEGA 

Σελίδες