Translate

Real time visitors

Συνολικές προβολές σελίδας

7/02/2022

Μάλια: Αυτή είναι η Βρετανίδα που διαψεύδει ότι βιάστηκε από τον πατέρα της -Φοβάται πως είναι έγκυος Η Βρετανίδα τουρίστρια, της οποίας ο πατέρας κατηγορείται για τον βιασμό της στην Κρήτη, υποστηρίζει ακράδαντα πως δεν είναι αυτός ο δράστης και περιέγραψε τι ακριβώς συνέβη 01.07.2022 - 19:26

 Μάλια: Αυτή είναι η Βρετανίδα που διαψεύδει ότι βιάστηκε από τον πατέρα της -Φοβάται πως είναι έγκυος

Η Τάμι Φορσάιθ αποφάσισε να δείξει το πρόσωπό της και να καταγγείλει επώνυμα πως ο πραγματικός της βιαστής είναι ακόμα εκεί έξω, ενώ ο πατέρας της, όπως είπε, μαραζώνει σε ελληνική φυλακή κατηγορούμενος για την αρρωστημένη σεξουαλική επίθεση εναντίον της.

Ξαναζώντας την τρομακτική εμπειρία της, το πώς την έσυραν από ένα σοκάκι σε έναν θάμνο τις πρώτες πρωινές ώρες, η 33χρονη Τάμι, μητέρα τεσσάρων παιδιών, λέει ότι αποφάσισε να δημοσιοποιήσει το όνομά της ώστε η Eλληνική Aστυνομία να πιάσει τον πραγματικό βιαστή -και αποκαλύπτει τους φόβους της πως μπορεί να είναι έγκυος από τον επιτιθέμενο.

Η 33χρονη Τάμι με τον πατέρα της

Μιλώντας αποκλειστικά στην Daily Mail, η Τάμι είπε: «Δεν είναι εύκολο για μένα να βγω δημόσια ως θύμα βιασμού, αλλά ο κόσμος πρέπει να μάθει πόσο υποφέρουμε εγώ και ο πατέρας μου. Είναι 100% αθώος, δεν με βίασε. Η Ελληνική Αστυνομία μάς έχει φερθεί απαίσια. Όσον αφορά αυτούς, πρόκειται απλώς για μια περίπτωση μιας μεθυσμένης Βρετανίδας στις διακοπές που βιάστηκε. Αν ήμασταν Έλληνες πολίτες, δεν θα μας είχαν φερθεί έτσι».

Και πρόσθεσε: «Η αστυνομία αποφάσισε από την αρχή ότι ο πατέρας μου ήταν ένοχος και δεν έκανε τίποτα για να βρει τον πραγματικό βιαστή. Ήρθε η ώρα να μιλήσω για να αποδοθεί δικαιοσύνη».

vretanida-malia2

Ο Φορσάιθ συνελήφθη στις 11 Ιουνίου, δύο ημέρες αφότου η Τάμι κατήγγειλε ότι βιάστηκε ενώ βρισκόταν μαζί του σε νυχτερινή έξοδο στα Μάλια, έναν δημοφιλή προορισμό για τους Βρετανούς. Οι Αρχές τον συνέλαβαν έχοντας μελετήσει υλικό από κάμερες ασφαλείας του τελευταίου χρονικά μπαρ όπου φέρονται να διασκέδαζαν και στις οποίες φαίνεται ο πατέρας να προβαίνει σε άσεμνες χειρονομίες εις βάρος της κόρης του. Αυτή τη στιγμή κρατείται σε φυλακή στην Τρίπολη και αναμένει τα αποτελέσματα των εξετάσεων DNA. Ο Φορσάιθ έχει αρνηθεί ότι διέπραξε τον βιασμό και επιμένει στην αθωότητά του.

Η 33χρονη, η οποία ζει με τον πατέρα της στο Χαλ, αποκάλυψε ότι βρίσκεται ακόμα στην Κρήτη και ότι του μιλάει καθημερινά στο τηλέφωνο. «Μπορώ να του μιλήσω μόνο για μερικά λεπτά. Είναι σε τρομερά άσχημη ψυχολογική κατάσταση και δεν καταλαβαίνει γιατί συνέβη αυτό, γιατί δεν έχει κάνει τίποτα κακό», λέει κλαίγοντας.

«Ο πατέρας μου πάσχει από διαβήτη και πολλά άλλα σοβαρά ιατρικά προβλήματα. Δεν έχει φάει σωστά εδώ και πέντε ημέρες και είναι κοντά στο να καταρρεύσει. Ανησυχώ πραγματικά πως όλο αυτό το πράγμα μπορεί να τον σκοτώσει».

«Μπορεί να είμαι έγκυος»

Η Τάμι αποκάλυψε επίσης πως φοβάται ότι μπορεί να έχει μείνει έγκυος μετά την επίθεση. Είναι μητέρα τριών γιων, ηλικίας 12, 10 και 5 ετών και μιας κόρης, 15 ετών, και βρίσκεται σε διάσταση με τον πατέρα τους.

Όπως λέει η 33χρονη: «Αυτές οι διακοπές έχουν μετατραπεί σε ταινία τρόμου. Πραγματικά υποφέρω από άγχος και στρες, το οποίο έχει χειροτερέψει επειδή αισθάνομαι λίγο άρρωστη και έχω χάσει την περίοδό μου. Συνήθως έχω πολύ τακτική περίοδο και αυτό είναι ασυνήθιστο. Είμαι 60% σίγουρη πως είμαι έγκυος. Μου είπαν από το βρετανικό προξενείο ότι πρέπει να πάω σε ένα μικροβιολογικό για να κάνω μια εξέταση αίματος, αλλά υποφέρω από τόσο άσχημες κρίσεις πανικού που χρειάζομαι κάποιον να με συνοδεύσει. Αλλά είμαι μόνη μου εδώ και δεν έχω κανέναν να με βοηθήσει».

Η Τάμι βρισκόταν σε διακοπές με τον πατέρα της για να γιορτάσουν τα γενέθλιά του και ήταν η πρώτη φορά που έφυγαν μαζί στο εξωτερικό μετά την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών λόγω κορωνοϊού. Θα επέστρεφαν στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 19 Ιουνίου.

Αναφερόμενη στο τεστ DNA και κατηγορώντας τις ελληνικές Αρχές, η Τάμι λέει: «Μας υποσχέθηκαν ότι αυτό θα ήταν προτεραιότητα, αλλά φαίνεται πως δεν ισχύει. Δεν μου έχει δοθεί καμία πληροφορία για το πότε θα λάβουμε τα αποτελέσματα. Οι ελληνικές Αρχές δεν φαίνεται να ενδιαφέρονται. Σε ό,τι τις αφορά, έχουν βρει τον άνθρωπό τους».

Τι δείχνει η κάμερα ασφαλείας από το μπαρ όπου διασκέδαζαν πατέρας και κόρη

Οι Έλληνες αξιωματούχοι, από την πλευρά τους, επιμένουν ότι συνέλαβαν τον Φορσάιθ αφού το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας του μπαρ Help έδειξε ότι επιδόθηκε σε «ακατάλληλη σεξουαλική δραστηριότητα» με την Τάμι τις ώρες που προηγήθηκαν τις επίθεσης.

Το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας έχει περιέλθει στην κατοχή της Daily Mail και η Τάμι αρνείται ότι ο πατέρας της έκανε οτιδήποτε κακό, λέγοντας: «Ήμουν πάρα πολύ μεθυσμένη, με το ζόρι μπορούσα να κουνηθώ. Απλά προσπαθούσε να με σηκώσει για να με πάει πίσω στο ξενοδοχείο και να με βάλει για ύπνο. Τον χτύπησα επειδή ήμουν τόσο μεθυσμένη και θυμωμένη. Κάποια στιγμή νομίζω ότι του δάγκωσα το χέρι. Αυτό είναι το μόνο που δείχνει το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας -ένας πατέρας που προσπαθεί να βοηθήσει την πολύ μεθυσμένη κόρη του. Δεν υπήρχε τίποτα σεξουαλικό μεταξύ μας. Είναι αηδιαστικό και μόνο να το λέει κανείς».

Η περιγραφή της μοιραίας βραδιάς του βιασμού

Ανακαλώντας στη μνήμη της τη νύχτα της επίθεσης, η Τάμι αποκάλυψε πως εκείνη και ο πατέρας της έφτασαν στο μπαρ Help γύρω στη 1:30 το πρωί την Πέμπτη 9 Ιουνίου και έφυγαν γύρω στις 4:55. Πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της νύχτας εκείνη πίνοντας σφηνάκια Sambuca, ενώ εκείνος έπινε μπίρες.

Η 33χρονη παραδέχτηκε: «Ήμουν τόσο μεθυσμένη που μετά βίας μπορούσα να σταθώ όρθια. Με κάποιο τρόπο κατάφερα να βγω τρεκλίζοντας από το μπαρ, αλλά συνεχίσαμε να τσακωνόμαστε. Ήμουν θυμωμένη γιατί ήθελα απλώς να με αφήσουν ήσυχη. Βγήκαμε έξω και καθίσαμε σε έναν τσιμεντένιο τοίχο. Ο πατέρας μου με αγκάλιασε, αλλά τον έσπρωξα μακριά και του είπα να πάει να γαμ@@@. Ήμουν τόσο μεθυσμένη που δεν ήξερα τι έκανα ή τι έλεγα. Ήθελα απλώς να με αφήσει ήσυχη».

Αφού ο πατέρας της έφυγε για να επιστρέψει στο ξενοδοχείο, η Τάμι αποκάλυψε ότι παραπατούσε κατά μήκος ενός δρόμου και σκόνταψε σε ένα αδιέξοδο δρομάκι, όπου έπεσε και ήταν πολύ μεθυσμένη για να σηκωθεί. Και πρόσθεσε: «Ήταν γύρω στις 7:15 το πρωί και είδα έναν άνδρα να στέκεται από πάνω μου. Με άρπαξε από τα πόδια, με έσυρε σε έναν θάμνο και με βίασε. Πάγωσα ολόκληρη και αφού συνέβη, δεν μπορούσα να κουνηθώ για περίπου 15 λεπτά γιατί φοβόμουν πολύ».

Παραδέχτηκε ότι ήταν πολύ μεθυσμένη για να δώσει επαρκή περιγραφή του δράστη της στην Ελληνική Αστυνομία και δεν μπορούσε να θυμηθεί πώς ήταν, εκτός από το ότι ήταν κοντύτερος από εκείνη και φορούσε λευκό μπλουζάκι -όπως και ο πατέρας της.

Μετά την επίθεση, η Τάμι αποκάλυψε ότι επέστρεψε στο ξενοδοχείο της γύρω στις 8 το πρωί, αποκοιμήθηκε για αρκετές ώρες και αφού ξύπνησε θυμήθηκε τον βιασμό και τηλεφώνησε στο βρετανικό προξενείο στην Κρήτη, το οποίο της είπε να το καταγγείλει αμέσως στην αστυνομία.

Όπως λέει στην Daily Mail: «Είπα στην αστυνομία τα γεγονότα της νύχτας όπου ο πατέρας μου κι εγώ είχαμε πιει και με πήγαν εκεί για να ανατρέξω τα γεγονότα. Τους είπα ότι ήμουν πολύ μεθυσμένη, αλλά τα πήραν όλα στραβά όταν είδαν το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας. Παρεξήγησαν εντελώς όλα όσα έγιναν. Τους είπα ότι ο πατέρας μου φορούσε λευκά ρούχα, αλλά το εξέλαβαν αυτό ως ένδειξη πως ήταν αυτός επειδή και ο δράστης φορούσε λευκά».

«Είναι ο καλύτερος πατέρας του κόσμου»

Επαινώντας το βρετανικό προξενείο για την υποστήριξή του, είπε: «Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να το ξεπεράσω αυτό χωρίς τη βοήθειά τους. Ήταν σπουδαίοι μαζί μου σε κάθε μου βήμα. Δεν έχω λόγια να τους ευχαριστήσω».

Η Τάμι, η οποία είναι μανικιουρίστα αλλά επί του παρόντος άνεργη και έχει άλλες τρεις αδερφές, περιέγραψε τον πατέρα της ως τον «καλύτερο μπαμπά στον κόσμο».

Κλαίγοντας λέει: «Ο μπαμπάς μου είναι πολύ προστατευτικός με τις κόρες του και είμαστε όλες πολύ κοντά του. Υποτίθεται πως θα ήταν ένα ταξίδι πατέρα – κόρης, αλλά κατέληξε σε κόλαση για εμάς».

Σελίδες