Translate

Real time visitors

Συνολικές προβολές σελίδας

9/26/2022

Ευρυτανία: «Η 48χρονη νοσηλεύτηκε με κακώσεις την περασμένη εβδομάδα», λέει ο διοικητής του νοσοκομείου

 Ευρυτανία: «Η 48χρονη νοσηλεύτηκε με κακώσεις την περασμένη εβδομάδα», λέει ο διοικητής του νοσοκομείου

    Ευρυτανία: «Η 48χρονη νοσηλεύτηκε με κακώσεις την περασμένη εβδομάδα», λέει ο διοικητής του νοσοκομείου

Σε θρίλερ εξελίσσεται η υπόθεση της 48χρονης αγνοούμενης στη λίμνη Κρεμαστών στην Ευρυτανία με νέες αποκαλύψεις να έρχονται στο φως.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο διοικητής του Νοσοκομείου Καρπενησίου, Δημήτρης Καρατσίκης η 48χρονη είχε νοσηλευτεί την περασμένη εβδομάδα. Συγκεκριμένα είχε πάει εκεί με μώλωπες και κακώσεις για ενδοοικογενειακή βία. «Γνωρίζω ότι είχε νοσηλευτεί στη χειρουργική κλινική για κάποιες κακώσεις και την επόμενη μέρα βγήκε. Αρα νοσηλεύτηκε περίπου για ένα 24ωρο. Νομίζω ότι ήταν την προηγούμενη εβδομάδα. Ενδεχομένως να ήταν Τετάρτη και από την Πέμπτη και μετά χάθηκαν τα ίχνη της», ανέφερε ο κ. Δημήτρης Καρατσίκης.

Στην περιοχή της λίμνης Κρεμαστών στην Ευρυτανία βρέθηκε το αυτοκίνητο της 48χρονης, ενώ μέσα εντοπίστηκε και ιδιόχειρο σημείωμα, όπου η μητέρα φέρεται να αποχαιρετούσε τους δικούς της ανθρώπους και το παιδί της.

«Ήταν ερωτευμένοι και αγαπημένοι»

Η πεθερά της 48χρονης μίλησε στην εκπομπή T-live επισημαίνοντας ότι δεν είχε αντιληφθεί προστριβές στο ζευγάρι: «Εγώ είμαι στο χωριό και δεν μένω μαζί της. Ναι μεν είναι ο γιος μου αλλά έμεναν χρόνια στο Καρπενήσι. Είχαμε επικοινωνία, τους έβλεπα καλά από εκεί και πέρα δεν είχα άλλη επαφή. Αυτά είναι δικά τους προβλήματα. Εγώ είμαι έξω από το παιχνίδι δεν ξέρω τίποτα. Ήταν πάντα ευτυχισμένοι και αγαπιόντουσαν από μικρά παιδιά. Τι προβλήματα είχαν μέσα στο σπίτι τους… Εγώ σαν πεθερά δεν επενέβαινα, τους αγαπούσα, έχουν και το παιδί. Τώρα τι συνέβη και τι προβλήματα είχαν, εγώ δεν μπορούσα να ρωτήσω και δεν μου έλεγαν. Ήταν ερωτευμένοι και αγαπημένοι. Δεν ξέρω τίποτα για καταγγελία. Δεν γνώριζα τι προβλήματα έχουν τώρα τελευταία. Μιλούσα αραιά μαζί της… Ζούσαν πλούσια ζωή. Δεν είχαν κανένα οικονομικό πρόβλημα. Έμαθα για την κληρονομιά, αλλά πόσα χρήματα πήρε δεν ξέρω. Τα κληρονόμησε η μητέρα της και της τα έδωσε.

Σχετικά με την καταγγελία που έκανε η 48χρονη για το γιο της ανέφερε: «Αν έγινε κάτι τέτοιο δεν ξέρω… Πολύ το τραβάνε το σκοινί. Ξυλοδαρμό…. Εγώ την αγαπούσα σαν κόρη μου, τους έβλεπα αγαπημένους. Τώρα τι συνέβη και τι έπαθαν δεν ξέρω. Δεν επεμβαίνεις στα παιδιά σου

Σελίδες