Translate

Real time visitors

Συνολικές προβολές σελίδας

12/05/2022

Εξακολουθεί να σοκάρει η περιγραφή μίας γυναίκας κηπουρού του Δήμου στον Βόλο. Η 58χρονη πέρασε εφιαλτικές στιγμές, όταν ένας 39χρονος άνδρας τής επιτέθηκε με αλυσοπρίονο.

 βψωγ

Εξακολουθεί να σοκάρει η περιγραφή μίας γυναίκας κηπουρού του Δήμου στον Βόλο. Η 58χρονη πέρασε εφιαλτικές στιγμές, όταν ένας 39χρονος άνδρας τής επιτέθηκε με αλυσοπρίονο.

Η 58χρονη κηπουρός του Δήμου στον Βόλο έζησε τον τρόμο από έναν 39χρονο που λίγο έλειψε να την τραυματίσει με αλυσοπρίονο. Μιλώντας αποκλειστικά στον ΑΝΤ1, η γυναίκα περιγράφει τις ανατριχιαστικές στιγμές που έζησε: «Πώς με φώτισε η Παναγιά και έκλεισα το αλυσοπρίονο. Αλλιώς, όπως πήγε να μου το αρπάξει με τη δύναμη που είχε και μου το γύρισε θα μ’ έκοβε. Αυτός ο άνθρωπος ήταν αδίστακτος δεν καταλάβαινε ήταν εκτός τόπου και χρόνου, τι έκανε εκείνη τη στιγμή».

Ήταν πρωί της Παρασκευής (02.12.2022), όταν δέχθηκε τη σοκαριστική επίθεση σε πάρκο της Νέας Ιωνίας στον Βόλο. Ακόμα δεν έχει συνειδητοποιήσει ότι μία ημέρα στη δουλειά μετατράπηκε σε εφιάλτη.

«Έπαιρνε το αλυσοπρίονο παρόλο που το έκλεισα να το κοπανήσει πάνω μου να μου το πετάξει. Παραμερίστηκα. Έπαιρνε πάλι το χορτοκοπτικό που είδε το είχε το πετάξει και πήγε να το πετάξει πάλι πάνω μου. Στην ουσία με κυνηγούσε», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όπως περιγράφει η κηπουρός στον Δήμο Βόλου προσπαθούσε να τον ηρεμήσει. Δεν καταλάβαινε όμως τίποτα. Ήταν θολωμένος. Εκτός εαυτού. «Μόλις είδα ότι ήταν αδίστακτος και μου πετάει τα αντικείμενα μία κυρία που τα έβλεπε, με φυγάδευσε στο σπίτι της. Μου λέει μπες μέσα στο σπίτι. Πήρα το τηλέφωνο το 100», συνεχίζει.

Βόλος: Γνωστός στις Αρχές ο 39χρονος

Ο δράστης της επίθεσης είναι γνωστός στην περιοχή και έχει απασχολήσει στο παρελθόν. Σύμφωνα με όσα ανέφερε το θύμα της επίθεσης, «οι ΔΙΑΣ μου είπαν τον ξέρουμε… Μπαινοβγαίνουν μέσα στο ψυχιατρείο του δίνουν μια θεραπεία δεν ξέρω τι κάνουν και μετά;».

Η Εύη Καρυδάκη, επικεφαλής ΔΑΣ Μαγνησίας αναφέρει σχετικά με τις δυσμενείς συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι δημοτικοί υπάλληλοι: «Είναι ένα περιστατικό που καταδεικνύει τι τραβούν οι εργαζόμενοι σε όλους τους δήμου της χώρας και μάλιστα στις υπηρεσίες της πρώτης γραμμής. Εκτός από τους κινδύνους που ελλοχεύουν καθημερινά, εκτός από ότι έχουν να καθαρίσουν πάρκα έχουν να αντιμετωπίσουν και τέτοιες περιπτώσεις».

Πληροφορίες αναφέρουν πως ο 39χρονος ήταν ο άνδρας που είχε βάλει φωτιά στη φάτνη που στήνει ο Δήμος Βόλου, πριν από δύο χρόνια, για την περίοδο των Χριστουγέννων και από τύχη τότε είχαν αποφευχθεί τα χειρότερα.

Σελίδες