Όπως αποκαλύψαμε ο διαγωνισμός της παραχώρησης της Αττικής Οδού «βγαίνει» χωρίς να περιλαμβάνεται το κατασκευαστικό αντικείμενο των επεκτάσεων, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 1,5 δισ., οι οποίες θα προκηρυχθούν από το υπ. Δημοσίων Έργων είτε ως αυτόνομα έργα (ΣΔΙΤ) είτε ως μίνι παραχώρηση! Είναι προφανές ότι την δουλειά θα την πάρει αυτός που θα έχει και την διαχείρηση.
Πάντως, η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης έως την Εθνική Οδό και τον κόμβο Καλυφτάκη προκηρύχθηκε ήδη ως δημόσιο έργο προϋπολογισμού περίπου 300 εκατ. ευρώ!
Και πολύ σύντομα θα είναι έτοιμες και οι προκηρύξεις για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο και η σύνδεση του οδικού άξονα με τα δύο λιμάνια, ενώ κομβική θεωρείται η επέκταση της Περιφερειακής Υμηττού μέχρι την λεωφόρο Βουλιαγμένης, η σύνδεση δηλαδή της Κατεχάκη με το project του Ελληνικού, διά μέσου της σήραγγας της Ηλιούπολης, της μεγαλύτερης αστικής σήραγγας στη χώρα!