Translate

Real time visitors

Συνολικές προβολές σελίδας

3/12/2022

Ο Διαχειριστής του https://thanasiskaterinopoulos2.blogspot.com για αυτους που αμφισβητούν τα στατικα του blog και λενε οτι ειναι πλασματικα.

 

Καλησπέρα 

Θανάση ΚΑΤΕΡΙΝΟΠΟΥΛΕ έχω σαν αρχή μου να μην μιλάω  αλλά όταν με προκαλούν  θα μιλήσω .


Από τον Δεκέμβριο του 2021 , που από κοινού αποφάσισες εσύ και εγώ να μου ανάθεσης την διαχείριση του BLOG  thanasiskaterinopoulos2.blogspot.com κρατήσαμε μια κοινή γραμμή.

Επειδή  είμαστε  απόστρατοι και εσύ και εγώ  μπήκαμε  μαζί στην  σχολή της ΕΛ-ΑΣ υπηρετήσαμε σε διαφορετικές  θέσης  αλλά στην ιδιο υπηρεσία , χαθήκαμε  για κάποια  χρόνια και ξαναβρεθήκαμε το 2013.

 Από τότε ξέρω και ξέρεις ότι έχουμε  διαφορετικές  πορείες εσυ σαν Ταξίαρχος ε,α, μέσω της ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ και για αυτό σε χαίρομαι , εγώ διαφορετικό τομέα , σαν developer προγραμματιστής.

Ξεκινήσαμε και  φτιάξαμε τον πρώτο blog σου , το οποίο όταν είδαν την δυναμική  του , το χτυπήσαν και το κατάστρεψαν διότι για να φτιάξεις ένα blogs γράφεις ένα κώδικα  που το μετατρέπει σε εικόνες και αναρρήσεις οποίος  ξέρει από αυτό θα καταλάβει τι λεώ .

Μέσα σε μια ήμερα το ξανά ανέβασα από τον Ιούλιο    2021  μέχρι αυτήν την στιγμή  έχεις αυτό το νούμερο μέχρι τώρα που το λέει η GOOGLE, και αυτό πάει σφαίρα  το λέω λαικά ανεβαίνει καθημερνά προσπαθούν κατά διαστήματα να το  ρίξουν , αλλά έχω λάβει τα μέτρα μου πλέον , δεν ξέρουν με ποιον τα έβαλαν .

Περνώ μηνύματα οτι είναι πλασματικά τα ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ σου  λοιπόν όσοι μπαίνουν να σε διαβάσουν από  ΕΛΛΑΔΑ,ΕΥΡΩΠΗ,ΑΣΙΑ,ΑΦΡΙΚΗ,ΛΑΤΙΝΙΚΗΑΜΕΡΙΚΗ,ΗΠΑ,ΚΑΝΑΔΑ, εσυ και εγώ ξέρουμε  αυτά τα στατιστικά  πως βγαίνουν και θα πω στους Γραμματείς και Φαρισαίους του Ίντερνετ   .


Να κοιτάξουνε κει που περιστρέφεται μια ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ   στην Πλαΐνη θέση του blog έ
χει ένα συν και ένα πλην λέει με Αγγλικα  revolver maps αν πατήσουν εκεί θα δουν αν είναι πλασματικά η όχι διότι εκεί δείχνη όλο το 24ώρο από που σε διαβάζουν και από  ποιες χώρες έκτος της Ελλάδας με σημαίες κρατών για να μην λεμέ πράγματά  ασύστολα .

Έτσι για βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους  μην προκαλούν με τα φερέφωνα τους κάποια άτομα που δεν ξέρουν πως,  λειτουργούμε Θανάση ΚΑΤΕΡΙΝΟΠΟΥΛΕ θα είμαι διπλά  σου επειδή έχουμε  φώνη και δεν έχουμε την δέσμευσή κανενός , ούτε διαφήμιση έχεις στο blog , ούτε αλλά μεσα σε  στηρίζουν   το λεω με  υπηρεφάνεια   αυτό , το ότι βγαίνεις στην ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ  είναι άλλο θέμα και  δεν συγκρίνεται με το blog.

Το blog είχε   και έχει την δική  του δυναμική και οποίος καταλάβει τι λεω και τι γράφω  θα βάλει μυαλό  και θα σταματήσεις  διαβάζοντας  το Ανακαλύπτουμε , Διασταυρώνουμε , Δημοσιεύουμε  , .

Ο Διαχειριστης του https://thanasiskaterinopoulos2.blogspot.com

Σελίδες