Translate

Real time visitors

Συνολικές προβολές σελίδας

10/02/2022

Κρεμάει στα περίπτερα ξανά κάθε μέρα την ιστορική "ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ" ο εκδότης Γιάννης Κουρτάκης! Τα σχέδια του Δημήτρη Γιαννακόπουλου για ημερήσιο φύλλο που ακυρώθηκαν και το πείραμα της "Ναυτεμπορικής" που πέτυχε και άνοιξε τον δρόμο για τολμηρούς.

 


Σήμερα σας αποκαλύπτουμε κάτι που δεν είναι γνωστό σε πολλούς! Το εκδοτικό εγχείρημα επανέκδοσης της Ιστορικής εφημερίδας "ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ" δρομολογήθηκε αφότου ο τίτλος πέρασε, μετά από πλειστηριασμό, στον εκδότη των «Παραπολιτικών» Γιάννη Κουρτάκη. Όπως μαθαίνουμε το "τρέξιμο" του Φύλλου θα το αναλάβει το Χρήστος Μουλίνος.


Εβδομήντα χρόνια ακριβώς μετά την πρώτη κυκλοφορία της Απογευματινής (20 Οκτωβρίου 1952), με εκδότες τους αδελφούς Νάσο και Σάκη Μπότση (συνιδιοκτήτες της εφημερίδας Ακρόπολις) και 12 χρόνια (2010) αφότου η τότε επιχείρηση προσέφυγε στο Πρωτοδικείο με αίτηση πτώχευσης που οδήγησε στο κλείσιμο της εφημερίδας, η νέα προσπάθεια, όσο τολμηρή και αν φαίνεται στους δύσκολους καιρούς για «πρίγκηπες», σίγουρα είναι και ελπιδοφόρα.



Η αλήθεια είναι ότι κάθε φορά που κυκλοφορεί μια είδηση περί έκδοσης μιας εφημερίδας, αρχίζουν οι «Κασσάνδρες» της μηντιακής πιάτσας τη γκρίνια και τους αναστοχασμούς τύπου «τι άραγε να προσδοκά ο εκδότης» πόσο μάλλον όταν ένας τίτλος έχει πάει στον Παράδεισο ή την Κόλαση, δεν έχει σημασία – και επιστρέφει για μια 2η ευκαιρία τόσο στο περίπτερο ή στο διαδίκτυο όσο και στα ενημερωτικά πρωϊνάδικα της TV, εκεί από όπου παρελαύνουν όλοι οι τίτλοι καθημερινά.


Το πρόσφατο παράδειγμα της «Ναυτεμπορικής» απέδειξε ότι όχι μόνο υφίσταται μετενσάρκωση στον ίδιο τίτλο της εφημερίδας αλλά και ότι οι εργαζόμενοι οι ίδιοι μπορούν να αναγεννηθούν από τις στάχτες τους εφόσον γνωρίζουν ότι το πλάνο έχει βιωσιμότητα.


Η «Ζοfrank Holding Co ltd» συμφερόντων Δημήτρη Μελισσανίδη, αφού πλειοδότησε για την αγορά της «Ναυτεμπορικής» αντί 7 εκατ. ευρώ, απέδειξε ότι όχι μόνον μπορεί να αναστήσει ένα άλλοτε κραταιό μέσον – «υπόδειγμα» και στο digital – αλλά και ότι έχει τη δυνατότητα να το χρησιμοποιήσει ως εφαλτήριο και για άλλες μηντιακές δραστηριότητες όπως π.χ. τηλεοπτική άδεια ή και ραδιοφωνική.


Ωστόσο όπως όλα δείχνουν τα μανταλάκια του περιπτέρου είναι πάντα λιγότερα από τις φήμες που κυκλοφορούν περί νέων εκδοτικών εγχειρημάτων.


Καθώς το μεν πνεύμα των εκδοτών είναι πρόθυμο οι δε πόροι μάλλον ασθενείς σε μια «πίτα» της αγοράς που είναι δύσκολο να αναδιανέμεται και μάλιστα σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο για την κατανάλωση και τη διαφήμιση.




Πρόσφατα «πάγωσε» η προοπτική για έκδοση ενός πολυσέλιδου κυριακάτικου φύλλου, νεοφιλελεύθερης κατεύθυνσης, από τον όμιλο Γιαννακόπουλου ενώ σε δεύτερες σκέψεις φέρεται να μπήκε και ο Δημήτρης Μάρης, CEO της 24 Media για αντίστοιχο εγχείρημα μετά τη μάλλον δυσάρεστη εμπειρία από την εμπλοκή του στο «Έθνος» μέχρι το 2018 οπότε αποχώρησε για να παραμείνει το φύλλο στα χέρια του Ιβάν Σαββίδη που στη συνέχεια ανέστειλε την έντυπη έκδοσή του, ημερήσια αρχικά και στη συνέχεια και κυριακάτικη.


Λίγο νωρίτερα η περιπέτεια της «Αυγής», με την παρ’ ολίγον αναστολή έκδοσής της και την απόφαση του Π.Σ. του ΣΥΡΙΖΑ για παράταση της ζωής της, έδειξε ότι ούτε καν τα συνδεδεμένα με τη ΜΕΘ ενός κόμματος Μέσα δεν έχουν εξ ορισμού ασυλία και μακροημέρευση.


Με το που έσκασε η κρίση συγκεντρώθηκαν διπλάσιοι συνδρομητές που έχουν πρόσβαση στην έκδοση του φύλλου σε μορφή pdf.

Σελίδες