Translate

Real time visitors

Συνολικές προβολές σελίδας

12/05/2022

ΙΝΚΑ: Το «καλάθι του νοικοκυριού» απέτυχε – Επικοινωνιακό τρικ του Αδ. Γεωργιάδη



ΙΝΚΑ: Το «καλάθι του νοικοκυριού» απέτυχε – Επικοινωνιακό τρικ του Αδ. Γεωργιάδη

Καμία αλλαγή στην τσέπη τους δεν είδαν οι καταναλωτές με το «καλάθι του νοικοκυριού», αναφέρει το ΙΝΚΑ (Ινστιτούτο Καταναλωτών) σε ανακοίνωσή του, τονίζοντας μάλιστα ότι πρόκειται για μια επικοινωνιακή τακτική της κυβέρνησης και του υπουργού Ανάπτυξης του Αδ. Γεωργιάδη, αλλά στην πράξη «δεν έπεσαν οι τιμές των προϊόντων ούτε στο καλάθι ούτε στα καύσιμα ούτε καν στην ενέργεια».

Η ανακοίνωση του ΙΝΚΑ

«Ένας μήνας πέρασε από την επικοινωνιακή τακτική της κυβέρνησης και του υπουργείου ανάπτυξης και επενδύσεων με το καλάθι του νοικοκυριού, ως μέτρο που συγκράτησε τις τιμές των προϊόντων.

»Εμείς ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας λαμβάνουμε καθημερινά καταγγελίες και παράπονα πολιτών Καταναλωτών σχετικά με το καλάθι του νοικοκυριού πως δεν προσέφερε τίποτα το ιδιαίτερο στην τσέπη μας.

»Τα ίδια προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζουν στην πλειοψηφία τους να αποτελούν το καλάθι του νοικοκυριού.

»Αν είναι δυνατόν το 9% του πληθωρισμού να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα της αγοράς όταν οι τιμές εκτός καλαθιού είναι στα ύψη.

»Εάν ο στόχος της κυβέρνησης και του Άδωνη Γεωργιάδη ήταν δήθεν να μειώσουν τον πληθωρισμό μέσα από το καλάθι του νοικοκυριού θα πω πως πέτυχε στα χαρτιά αλλά όχι στην τσέπη και γνώμη του πολίτη καταναλωτή.

»Εμείς ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας θα συνεχίσουμε την ενημέρωση του κόσμου όπου μπορούμε και μας επιτρέπουν τα μεγάλα ΜΜΕ πως με αποδείξεις δεν έπεσαν οι τιμές των προϊόντων ούτε στο καλάθι ούτε στα καύσιμα ούτε καν στην ενέργεια.

»Η μόνη λύση για την πτώση των τιμών στην αγορά είναι η μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα και η μείωση του ΦΠΑ σε υπηρεσίες και όχι προϊόντα.

Γιατί κάθε ενεργειακό κόστος το πληρώνει ο πολίτης καταναλωτής μέσα από τις αυξήσεις τιμών στην αγορά».

Υπενθυμίζεται ότι σε πρόσφατες δηλώσεις του ο πρόεδρος του Ινστιτούτου, Γιώργος Λεχουρίτης, είχε χαρακτηρίσει «απάτη» και «επικοινωνιακό τέχνασμα» το «καλάθι του νοικοκυριού», ενώ και στις δημοσκοπήσεις μόλις ένα 19% έως 25% θεωρεί ότι το καλάθι του νοικοκυριού βοηθάει τους καταναλωτές.

Σελίδες