Translate

Real time visitors

Συνολικές προβολές σελίδας

12/13/2022

Πάτρα: Ανοίγουν κλειστά στόματα για την καλλονή που εξαπατούσε – Τι λέει ο Νίκος Παππάς για τη συνάντησή του

 Πάτρα: Ανοίγουν κλειστά στόματα για την καλλονή που εξαπατούσε – Τι λέει ο Νίκος Παππάς για τη συνάντησή του

Η δράση της ξεκίνησε στην Πάτρα, αλλά γρήγορα επεκτάθηκε και σε άλλες περιοχές της χώρας. Η καλλονή βρίσκεται πια στα χέρια της αστυνομίας και μια σειρά από άτομα που παγιδεύτηκαν, περιγράφουν σκηνικά που έζησαν…

Το θέμα με την Σλοβάκα καλλονή παραμένει στην επικαιρότητα, μία εβδομάδα μετά τη σύλληψή της. Η νεαρή γυναίκα είχε βρει τη συνταγή της εξαπάτησης στην Πάτρα και πίστευε ότι μπορούσε να την συνεχίσει. Ένας ταξιτζής όμως δεν πείστηκε και τελικά την παγίδευσε. Οι αστυνομικοί της πέρασαν χειροπέδες και το κουβάρι της υπόθεσης άρχισε να ξετυλίγεται.

Τον μπελά της με τις δικαστικές αρχές της χώρας φαίνεται πως βρήκε για τα καλά η Σλοβάκα καλλονή, που όπως φαίνεται είχε εξαπατήσει κόσμο και κοσμάκη. Ο γνωστός μπασκετμπολίστας, Νίκος Παππάς, που προ ημερών γνωστοποίησε τη δική του περιπέτεια με τη γυναίκα, χθες αποσαφήνισε τι συνέβη.

Οπως εξήγησε στο pelop.gr, έχει στην κατοχή του ένα σπίτι στο κέντρο του Κολωνακίου, στην πλατφόρμα airbnb, και μέσα από αυτό έπεσε «στα δίχτυα» της απατεώνισσας. «Εγώ το νοικιάζω για 220€ τη μέρα. Πριν από ενάμιση μήνα, η συγκεκριμένη μου έστειλε μήνυμα και μου είπε αν μπορούσαμε να μιλήσουμε τηλεφωνικά, καθώς είχε δήθεν πρόβλημα το σάιτ και δεν μπορούσε να ολοκληρώσει την κράτησή της και από εκεί να πληρώσει 880€ που αντιστοιχούν σε 4 διανυκτερεύσεις που ήθελε.

Βρισκόμουν στο Κολωνάκι και την υποδέχθηκα εγώ. Κάποια στιγμή, με κάλεσε ότι έχει πρόβλημα με το κουδούνι της εξώπορτας και μου πρότεινε να με κεράσει ποτό. Από ευγένεια και επειδή θέλω να έχω καλές κριτικές σαν οικοδεσπότης, δέχθηκα. Από την αρχή κάπως «βρωμούσε» το πράγμα διότι μου έλεγε «θα σε πληρώσω μόλις έρθει ο άντρας μου».

Με το που κατάλαβα για τι πρόκειται, πήγα στο σπίτι να τη βρω, αλλά είχε ήδη φύγει» ανέφερε ο ίδιος.

Σελίδες